Destination unknown...

Imorgon halv tio ska jag befinna mig utanför min dörr, redo att bli kidnappad. Jag har hittat käpphästen och även kokosnöten. Som jag trodde är det nog ingen vidare säsong för kokosnötter nu men jag lyckades hitta en liten torr stackare på extrapris på Hemköp. Hur bra den är låter vi nog vara osagt. Värre är det däremot med flytvästen. Jag har ingen flytväst här i stan så jag får väl hoppas att dom inte tänker slänga mig mitt i Östersjön eller nått. I värsta fall har jag en uppblåsbar späckhuggare som jag kan ta med ;)

Idag har varit en mindre bra dag. Dagens höjdpunkt är i alla fall mina nya solglasögon. Kände att nu får det banne mig ta och bli vår så därför kändes införskaffandet av nya solisar som ett mycket bra beslut.



(gammalt inlägg som visst inte hade publicerats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0