Kidnappningen närmar sig

Nu har jag fått en packlista också... Inte för att jag egentligen vet så mycket mer för det. Det knepiga blir väl att hitta en kokosnöt, är det verkligen säsong för sådana nu? Och varför har de nämnt käpphäst två gånger? Jag menar va inte den redan inkluderad i nummer fyra?

1. Bikini
2. Badlakan
3. Flytväst
4. Allt du vill ha för att tillbringa en natt borta
5. Ditt fina cd-fodral
6. Käpphäst
7. Mjukiskläder
8. Kamera
9. Kokosnöt (viktigt tro inget annat!!)
10. Oömma skor
11. Dig själv och gärna (för vår skull) ett glatt humör :D

Och enligt diverse önskemål (pikar) så säger jag väl bisoux då om ni nu ska vara så petiga.

Bisoux!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0