Låna ut legg?

Det var precis en kompis till mig som undrade om hon fick låna mitt legg i helgen. Ni vet sktudentskivesäsongen har ju dragit igång. Vad är det egentligen som gäller om hon skulle åka fast? Visst är det så att om hon säger att hon hittat det så kan inte jag straffas men har jag å andra sidan gett det till henne så är det straffbart. Lite förvirrad :S  Nu kunde jag inte låna ut det den här gången pga av att det befinner sig på annat håll men jag tänkte att det kan vara bra att veta.

Jag lånade ju själv legg innan jag var arton så jag förstår verkligen. Och tur var väl det, annars hade jag nog inte varit tillsammans med min pojkvänn idag. Har ni lånat/lånat ut legg nån gång?

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag lånade min systers leg i flera månader, enbart för att komma in och se artister där det var 18årsgräns. Turligt nog blev vi aldrig "påkomna" ^^

2008-04-18 @ 08:12:27
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: ♥Blondiie♥

nä det kostar aldeles för mkt om man åker fast =)

2008-09-30 @ 17:22:03
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0