Mitt femåriga jags önskelista

Jag rensade i mina lådor häromdagen istället för att plugga. Det skall nämnas att dessa lådor inte rensats sen jag gick i lågstadiet. Jag började en gång för länge sedan men min kära syster kom och störde och efter det har jag inte kunnat samla mig, inte förens nu. Bland massa konstiga saker hittade jag en önskelista. I alla fall tror jag att det är en sådan. Man skulle även kunna tänka sig att det är någon slags förteckning över en 4H gård...

Följande stod alltså på denna lista:

2 Chinchillor
1 Hund
1 Marsvin
3 Kaniner
2 Sköldpaddor
1 Kalv
6 Fiskar
2 Underlater
1 Gris
2 Lamm
1 Get
1 Mus
1 Hamster

Ytterligare kommentarer känns en aning överflödiga...

Kommentarer
Postat av: N

Haha djurmänniska?
Det är roligt att hitta saker från när man var liten!

2008-04-07 @ 15:42:33
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

hahah :D gullig önskelista :D Hoppas du haft en bra dag :D !

2008-04-07 @ 15:43:58
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0