Småttingkommittén

Igår ringde dom och sa att jag kommit med i småttingkommittén!!!! Så himla kul! Jag har ansvaret för Introveckan tillsammans med två andra. Vilka vet jag inte än men det märker jag väl i kväll då vi har vårt första möte. Sen ska vi den 25, 26, 27 april ha kick-off och skifte med den gamla kommittén så det ska bli jätte roligt. Enligt storpappa ska vi till en "exotisk destination", villket egentligen säkert innebär typ Norrköping eller så :p.

image35

Så till alla er som börjar Handels i höst: Det kommer bli så jäkla bra!

Kommentarer
Postat av: Elin.

Jag såg på din layout att du rider :). Det gör jag också!

2008-04-10 @ 11:53:05
URL: http://www.lortgris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0