Superbra Tips!

När jag fyllde 18 (eller 19, kommer inte ihåg riktigt) så fick jag bland annat två fina martiniglas av mina tjejkompisar. Jag har haft lite problem med var jag ska ha dom. Hittills har dom mest stått och samlat dam på en hylla. Då fick jag det super braiga tipset av Cattis i veckan att använda dom till örhängeshängare. Så nu hänger de långa på kannten och resten ligger i glaset. Supersmart och supersnyggt. Känns dock som om det kan bli lite dammigt glaset efter ett tag...  

                                                                     

Kommentarer
Postat av: ewezi

Det var grymt smart ;)

2008-04-07 @ 16:16:40
Postat av: Nina

Smart =)

2008-04-07 @ 17:01:16
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0