Tre muffins

Vill först bara säga att jag hade skrivit ett suuperlångt inlägg men efter att det nu försvunnit två(!) gånger är det liksom inte lika kul längre!

Jag hade helt ärligt avsikten idag att komma upp och plugga. Väckar klockan ställdes, efter lite sura miner från pojkvännen, på halv åtta. Vi snoozade och så snoozade vi lite till. Vid halv nio insåg jag att, hm nu hade jag planerat att vara på palatset...

Vid tiotiden lyckades bi i alla fall ta oss upp och knapra i oss lite frukost. Sen var det dags för mig att dra mig in mot Handels för möte med småttingkommittén. Efter mötet gled jag ner till M2 mässan. Där fanns alldeles för mycket gratis ätbara saker så som muffins och godis. Detta resulterade i att min luck idag bestod just av saffransmuffins från Bonjour. Visserligen väldigt goda men gör sig inget vidare som lunch måste jag nog säga. I sista minuten bestämde jag mig även för att gå på en föreläsning med Mikael Schiller, VD Acne Jeans. Jag borde verkligen ta mig tid att gå på fler lunchföreläsningar, det är ju jätte intressant!

Efter det strosade jag runt på stan lite med min syrra. jag hittade en jättefin klänning men jag köpte den inte då jag tyckte den va lite dyr. Ska dock antagligen gå tillbaka imorn och se till att den blir min.

Nu borde jag verkligen ta och läsa lite marknadsföring för att sen göra litteraturtestet (BLÄ!). Vi får väl se hur det går...



Kommentarer
Postat av: Lexie

hatar när inlägg försvinner

2008-04-17 @ 20:16:39
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: JB

Ha en bra kväll och sov gott!!!

2008-04-17 @ 20:19:17
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: katarina

det är ju sjukt jobbigt när inlägg försvinner!! Du skriver väldigt bra förresten :D har aldrig läst din blogg förut, men jag kommer nog göra det i framtiden!

2008-04-17 @ 20:24:56
URL: http://katarinaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0