Vatten under broarna

Förfärligt massa tid har gått sedan jag bloggade sist, eller i alla fall typ en vecka. Mycket har hänt men jag är alldeles för lat för att försöka summera. Sanningen är väl kanske den att jag har ett minne som en guldfisk och skulle därför få det ganska jobbig om jag bestämde mig för att försöka.

Idag har jag varit i skolan och lärt mig om distributionskanaler, tjoho! Var även på en kort intrevju för småttingkommittén. Hoppas verkligen jag kommer med, vore sjukt kul. Dock är det jätte många som har sökt men jag hoppas i alla fall.

Har även försökt få tag i en tjej på ett företag där jag sökt jobb i sommar. Hon hade ringt mig i fredags så nu har jag försökt ringa henne hela dagen. Jag får bara prata med någon artig inspelad röst som hälsar att "Personen du söker är inte anträffbar just nu men är till baka 13:30". Jag ringer sedan efter den angivna tiden varpå damen artigt meddelar 15:00 som ny tid. Alldeles nyss ringde jag och då var budet 16:00. Om hon ändå hade en telefonsvarare kunde jag ju bara lämna ett meddelande och be henne ringa så fort hon har tid men icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0