Mys i biomörkret

Igår var jag och en kompis på bio. Har inte varit på bio sen i somras så det va jätte mysigt. Vi såg "Vantage point". Helt ok faktiskt, det blev lite mycket supehjältefasoner i slutet men annars så. För er som inte sett den handlar den om att den amerikanska presidenten blir skjuten under ett tal i Spanien. Samtidigt exploderar en bomb i närheten som dödar dussintals människor. Så får man följa händelseutvecklingen ur ett flera olika personers perspektiv. Jag satt hela tiden och tänkte och försökte lista ut hur grejerna hängde ihop o när jag kom på nått kände jag mig assmart :P Resten av salongen hade säkert insett det för länge sen man iaf.

Vantage Point

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0